Tento portál www.taveldrinks.sk je primárne určený užívateľom starším ako 18 rokov.

Predmetom predaja sú: alkoholické nápoje, destiláty s obsahom alkoholu od 16 % do 70 %.

Prevádzkovateľ internetového obchodu: Ing.Štefan Tarcala – Tavel, MUDr.Natália Tarcalová – právny nástupca, Slovenská 19, 08001 Prešov

Telefonická linka 0917 816 248, email: info@taveldrinks.sk

I. Objednávka tovaru , uzatvorenie zmluvy
Vyplnením a odoslaním formulára ( objednávky) na internetovej stránke predávajúceho zaslal kupujúci návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je odplatný prevod vlastníckeho práva k tovaru označeného kupujúcim za kúpnu cenu a za podmienok, uvedených v tejto objednávke (ďalej len „objednávka“).
Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí so znením všeobecných obchodných podmienok vo všetkých bodoch, vrátane reklamačného poriadku.
Po odoslaní objednávky zašle predávajúci na e-mailovú adresu kupujúceho automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho (ďalej len „potvrdenie doručenia objednávky“). Potvrdenie o doručení nie je akceptovaním návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy.
Nutnou podmienkou pre akceptovanie elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári. Objednávka musí obsahovať nasledujúce náležitosti:
názov odberateľa, fakturačnú adresu, adresu na doručenie zásielky,
kontaktné údaje na odberateľa – telefón, fax, e-mail
druh a množstvo objednaného tovaru
spôsob platby
spôsob odberu – doručenia
u podnikateľských subjektov výpis z OR alebo ŽR, IČO, DIČ, IČ DPH a povolenie na predaj alebo distribúciu SBL, ak ním disponujú
Kupujúci musí mať minimálne 18 rokov na nákup alkoholických nápojov!
Kúpna zmluva je uzavretá doručením akceptácie objednávky v elektronickej alebo písomnej podobe kupujúcemu.
Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
Objednávky uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu www.taveldrinks.sk sú záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s Obchodnými podmienkami a ich prílohami . Zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim a prijatím objednávky predávajúcim. Prijatie predávajúci bezodkladne potvrdí na zadaný e-mail kupujúceho. Takto uzatvorenú zmluvu nie je možné jednostranne meniť. Uzatvorenú zmluvu je možné zrušiť na základe dohody oboch strán.
Kupujúci z krajín EÚ nakupujú s rešpektovaním právnych predpisov krajiny dodania. Predávajúci nemá žiadnu zodpovednosť v prípade , že kupujúci nakupuje v rozpore s platnou legislatívou.

II. Podmienky dodania
Kupujúci je povinný na základe odoslanej a potvrdenej objednávky :
a) prevziať objednaný tovar,
b) zaplatiť za tovar dohodnutú cenu predávajúcemu,
c) pri jeho preberaní prekontrolovať neporušenosť obalu a aj samotný tovar.
V prípade, že si kupujúci objednaný tovar neprevezme bez udania dôvodu, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru. Pri opakovanom neprebratí objednávky, predávajúci prípadnú ďalšiu objednávku potvrdí k akceptácii len po zaplatení ceny tovaru vopred na účet predávajúceho.
Predávajúci je povinný na základe prijatej a potvrdenej objednávky :
a) dodať tovar zákazníkovi a to najneskôr do 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky, pokiaľ je tovar skladom
b) dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
c) spolu s tovarom zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.
Predávajúci nezodpovedá za:
a) oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou,
b) oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa,
c) za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou
d) výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.
Ak je na tovar vystavená zálohová faktúra, termín expedície tovaru je nasledujúci deň po pripísaní kúpnej ceny na účet predávajúceho, s výnimkou platby na dobierku, kedy je tovar expedovaný nasledujúci deň po doručení záväznej objednávky a jej následnej akceptácii .
V prípade pochybností o veku kupujúceho je kupujúci alkoholického nápoja povinný sa preukázať predávajúcemu /doručovateľovi tovaru/, že dosiahol vek 18 rokov vierohodným dokladom , inak je predávajúci povinný odoprieť dodanie tovaru.
V prípade, že si kupujúci objednaný tovar neprevezme bez udania dôvodu, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru. Pri opakovanom neprebratí objednávky, predávajúci prípadnú ďalšiu objednávku potvrdí k akceptácii len po zaplatení ceny tovaru vopred na účet predávajúceho.

III. Platobné podmienky
Kúpna cena za tovar uvedená na internetovej stránke elektronického obchodu, prevádzkovaná prevádzkovateľom- predávajúcim je uvedená vrátane Dane z pridanej hodnoty vo výške stanovenej platným právnym predpisom Slovenskej republiky. Kúpna cena nezahŕňa cenu za prepravu tovaru alebo iné súvisiace služby.
Všetky ceny uvedené na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú uvedené v eurách.
Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť cenu tovaru uvedenú na internetovej stránke elektronického obchodu. Zmena ceny tovaru sa nevzťahuje na kúpne zmluvy uzatvorené pred zmenou ceny, bez ohľadu na to, že ešte nedošlo k dodaniu tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu kúpnej ceny aj v prípade zmeny právnych predpisov, alebo zmeny cien od dodávateľov alebo výrobcov tovaru. Predávajúci je viazaný cenou v momente potvrdenia prijatia objednávky.
Kúpnu cenu zaplatí kupujúci vopred zvoleným spôsobom platby, ktorý si zvolí a vyznačí v objednávke – formulár:
– platobnou kartou
– dobierkou, pri prevzatí tovaru od kuriéra
– osobne na prevádzke predajne (Prešov)
Daňový doklad je zasielaný spolu s dodávkou tovaru.
V prípade, ak nie je predávajúci schopný tovar dodať za určených podmienok a úhrada zálohovej faktúry už prebehla, predávajúci vráti celú kúpnu cenu kupujúcemu, spôsobom dohodnutým medzi zmluvnými stranami.
Ak kupujúci neuhradí zálohovú faktúru v lehote splatnosti, objednávka bude zrušená a zároveň zanikne obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim.
Poplatky za prepravu, balné sú nasledovné :
– Kuriérska služba na výdajné miesto Packeta pri cene objednávky do 79 euro vrátane DPH: 3,50 euro € vrátane DPH.
Kuriérska služba Packeta na adresu pri cene objednávky do 79 euro vrátane DPH: 4,50 euro € vrátane DPH.
– Kuriérska služba Packeta na adresu pri cene objednávky nad 79 euro vrátane DPH: poštovné a balné sa neúčtuje.
– Pri platbe na dobierku (platíte pri preberaní kuriérovi) v prípade zvolenej prepravnej spoločnosti Packeta je dobierkový poplatok účtovaný vo výške 1 € vrátane DPH. Poplatok za dobierku bude pripočítaný k cene objednaného výrobku. Pri zmene poplatku za dobierku zo strany prepravnej spoločnosti si predávajúci vyhradzuje právo upraviť cenu podľa aktuálneho cenníka prepravnej spoločnosti.
– Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.

IV. Reklamácia tovaru
Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku pri jej prevzatí a pri zistení poškodenia, musí za prítomnosti dopravcu vyhotoviť záznam o jeho poškodení. V prípade prevzatia tovaru aj napriek poškodeniu je spotrebiteľ povinný uviesť do záznamu , že preberá zásielku s výhradou. Za poškodenie zásielky počas dopravy nesie zodpovednosť prepravca.
Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu, po ukončení škodovej udalosti s dopravcom, poskytnutá primeraná zľava alebo náhradný tovar. Ak je zásielka v poriadku kupujúci podpisom preberacieho protokolu dopravcovi potvrdzuje, že zásielku prevzal úplnú a nepoškodenú.
V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim je v rozpore s kúpnou zmluvou / rozdiely v množstve, rozdiely druhu tovaru, či chyby tovaru/, má kupujúci právo, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu tovar uviedol do stavu zodpovedajúcemu kúpnej zmluve.
Reklamácie alebo sťažnosti možno zasielať na adresu sídla predávajúceho. Predávajúci posúdi reklamáciu v zákonom stanovených lehotách.
Predávajúci nezodpovedá za žiadne chyby tovaru, ktoré boli spôsobené úmyselným konaním kupujúceho, ktoré odporuje štandardnému prístupu k tovaru.

V. Zrušenie objednávky zo strany prevádzkovateľa obchodu

Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časti v týchto prípadoch:
tovar sa už nevyrába alebo nedodáva
tovar je dlhodobo nedostupný
zmenila sa výrazným spôsobom cena tovaru
nevyzdvihnutie neuhradenej objednávky na odbernom mieste do 5 pracovných dní od zaslania e-mailu/sms správy

V prípade, že táto situácia nastane, Vás budeme kontaktovať emailom alebo telefonicky a prípadne sa s Vami dohodneme na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky, …). V prípade, že tovar nemá náhradu, bude z objednávky len zrušený.

Pokiaľ ste už za tovar zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po prevedení zmeny nižšia než už zaplatená záloha, budú peniaze prevedené späť na Váš účet v najkratšom možnom termíne (bežne do 3 pracovných dní od pripísania platby na náš účet). V prípade, že výsledná hodnota objednávky bude po vykonaní zmeny vyššia, bude Vám daný k úhrade rozdiel týchto čiastok.

VI. Možnosť riešenia sporov alternatívne
Podľa zákona č.391/2015 Z.z. o alternatívnych riešeniach sporov je možné riešiť spory so spotrebiteľom alternatívne v zmysle nasledujúcich ustanovení zákona :

§ 3

(1) Subjektom alternatívneho riešenia sporov je orgán alternatívneho riešenia sporov uvedený v odseku 2 a oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname podľa § 5 ods. 2.

(2) Orgánom alternatívneho riešenia sporov pre tovar ponúkaný firmou Ing.Štefan Tarcala – Tavel, MUDr.Natália Tarcalová – právny nástupca je Slovenská obchodná inšpekcia

(1) Alternatívne riešenie sporov je oprávnená viesť len fyzická osoba zapísaná v zozname (ďalej len „poverená fyzická osoba“).

(1) Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

(2) Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa odseku 1 odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

Možnosť využiť alternatívne riešenie sporov upravuje NARIADENIE EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) č. 524/2013

Súčasťou obchodných podmienok je príloha č. 1 – vzor pre odstúpenie od zmluvy , ktorý je uvedený na nasledujúcej strane:
https://taveldrinks.sk/odstupenie-od-zmluvy/

Spracovanie osobných údajov
Súhlas so spracovaním osobných údajov sa vydáva v zmysle platných právnych predpisov SR a to v zmysle zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších zmien a doplnkov.
Kupujúci prehlasuje , že súhlasí so spracovaním a využívaním osobných údajov v zmysle citovaného zákona a to ( Meno a priezvisko, prípadne titul , iné kontaktné údaje uvedené zákazníkom, telefónne číslo pre doručenie kuriérskou službou, adresa elektronickej pošty pre potreby prijatia a potvrdenia objednávok , písomná a elektronická komunikácia so zákazníkom pre potreby vybavenia reklamácií, adresa trvalého bydliska , adresa doručenia tovaru) za účelom :
– potvrdenie objednávky, platby za tovar, dodania objednaného tovaru

– doručenie tovaru a identifikácia zákazníka pred odovzdaním vopred zaplateného tovaru.

– evidencia kupujúcich na účely vedenia ich užívateľských účtov

– meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska , prípadne iné údaje – fakturačné údaje, vystavenie daňového dokladu – faktúry, v zmysle zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty,

– evidencia objednávok kupujúcich pre riešenie prípadných reklamácií

– so zasielaním informácií o novinkách a akciách na internetovom obchode www.taveldrinks.sk telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty ak o túto službu má záujem kupujúci.

– prevádzkovateľ získava a používa a spracováva len tie údaje , ktoré sú potrebné v súvislosti s objednávkou kupujúceho a neposkytuje tieto údaje žiadnym tretím osobám ani spoločnostiam , ktoré spracovávajú databázy osobných údajov a ani ich nezverejňuje, okrem poskytnutia údajov štátnym orgánom a orgánom miestnej samosprávy v prípade vykonávanej kontroly..

– kupujúci je pri registrácií do internetového obchodu a objednávke povinný uviesť len pravdivé údaje ,

– kupujúci sa zaväzuje , že v prípade zmien osobných údajov tieto oznámi prevádzkovateľovi najneskôr pri najbližšej objednávke

– kupujúci súhlasí aby údaje , ktoré poskytol pre účely doručenia boli poskytnuté subjektu , ktorý doručenie vykonáva

– Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. Prevádzkovateľ , Vami poskytnuté osobné údaje ,už nebude používať na marketingové účely.

VII. Vrátenie tovaru

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Toto ustanovenie rozširujeme na 14 dní a týka sa len zaslaného tovaru a netýka sa tovaru, ktoré bolo zakúpené osobným odberom v našej kamennej prevádzke. Vrátenie tovaru je na vaše náklady a zodpovednosť.

Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa. V prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar.

Dôležité upozornenie! Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:

– Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov

– Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený

– Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používaný

Po - Pia: 8:00 do 18:00

So: 8:00 do 12:00

+421 917 816 248